Monday 19 January 2015

Zrób sobie sesję



Studencie, właśnie zbliża się czas, który tacy studenci jak ja kochają najbardziej :) Sesja to takie magiczne słowo, które oznacza nagłe znalezienie czasu na wszystko, czasu który trzeba by było poświęcić na naukę. Warto na pewno! ale nie zawsze jest na to chęć. Szczególnie, kiedy nasz kochany system edukacji pozwala na wrzucenie wielu zbędnych przedmiotów, które nie są w ogóle związane z tym co studiujemy. Przykład z życia na to jest!!! Nawet całkiem świeży, a właściwie jeszcze gorący.

Dzisiaj miałam pisać elegancki egzamin z biofizyki- przedmiot jakich mało- wierzcie mi na słowo!!! Materiału wcale nie tak dużo, całkiem lekki i do ogarnięcia. Ale jakby to powiedzieć- zabrakło mi czasu, bo mistrzostwa świata w ręcznej, bo wieczorek kobiecy, bo odkryłam fresh painta... Fajnie.

Przyszłam dzisiaj wystrojona na egzamin i usiadłam na miejscu, chwila rozmowy- miałam zajebisty humor :D No właśnie TAK- MIAŁAM DOBRY HUMOR!!! Dopóki nie zobaczyłam egzaminu- cóż, pytania były zabójcze, ale przyznam się Wam, że gdybym się pouczyła zamiast wymyślać brzeżka szczoteczkowego rzygającego enzymami- nie miałabym tyle stresu.

No cóż drodzy Studenci, życzę wytrwałości w tych trudnych chwilach :)  I samych zaliczeń :)



2 comments:

  1. Ale świetny post ;)

    Jeżeli zechcesz, to kliknij chociaż w jeden link. Będę bardzo wdzięczna ;*
    http://rilseee.blogspot.com/2015/01/sheinside.html

    ReplyDelete