Thursday 16 October 2014

projekty


Super, od ponad roku wiem, że mogę i nazywam się pełnoprawną studentką! Ehh jak cudownie... Te wykłady, te ćwiczenia, terenówki, praktyki i projekty... Cudowności zrobione w powerpoincie, perełki studentów, którymi wykładowcy lubią nas czasem zawalić robotą, żeby sami mogli odpocząć. OK, OK wiele można się nauczyć robiąc prezentacje, ale ile człowiek przeżuci zbędnego chłamu zanim trafi na jakiś ciekawy materiał...

Oni wiedzą, że my się lubimy pomęczyć, żeby dostać zalke zamiast czwórki, bo po co nam ocena? Mam za sobą już kilka prezentacji i teraz czeka mnie kolejna, jako że nie studiuję chemii to nie uważam, że jakoś ciężko będzie nam ogarnąć błonnik pokarmowy od strony chemii... Pytanie tylko po co Nam to? Jaki w tym cel?

Sami odpowiedzcie, bo moim zdaniem struktura chemiczna błonnika jest nam średnio potrzebna na dietetyce ;/

A u Was jak tam na studiach?

4 comments:

  1. u mnie już spokojnie, bo to ostatni rok na obu kierunkach, więc pozostaje nadrobienie kilku zaległości i pisanie pracy licencjackiej i magisterskiej. ;)
    ale w ciągu tych kilku lat studiów często miałam takie myśli jak Ty, chociaż o tyle miałam lepiej, że dużą część przedmiotów wybierałam sobie sama i starałam się brać to co mnie interesuje najbardziej. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. szczęściara :) u nas póki co dostaliśmy przedmioty w prezencie i szczerze... nie każdy nam się do czegoś przyda :) życzę napisania dobrych prac i jak najlepszej obrony ;)
      Pozdrawiam

      Delete
  2. Na studiach? Chyba w gymnasium :P No ładnie, ładnie musisz pracować i się uczyć wierzę w ciebie! Bloga oceniam pozytywnie, chociaż nie jest najlepszy. Przynajmniej widać, że od serca, a nie byle co. Popraw tylko wygląd bloga. :) -E

    http://baby-twinny.blogspot.se/

    ReplyDelete
  3. dziękuję za opinię ;) wygląd bloga nie jest moją najmocniejszą stroną, ale dlatego nie jest profesjonalny i uważam, że jeśli komuś odpowiada treść to i tak tu zajrzy :)

    ReplyDelete